Usein kysyttyä
Ohjeet
Yhteensopivuus
Takuuehdot
Rekisteriseloste
Yhteydenotto
Mediapankki
EasyGO Locator huolto ja takuu
Usein kysytyt kysymykset
K 1: Voiko EasyGO Personal kortista ottaa varmuuskopion tai kopioida toiselle muistikortille?
K 2: Puhelimeni vaihtui. Voinko siirtää EasyGO:n uuteen puhelimeen?
K 3: Miten sovellus päivitetään uuteen versioon? Tarvitsenko tietokonetta?
K 4: Vaikuttaako sovelluksen päivittäminen tai puhelimen vaihto muistikortille ladattuihin karttoihin, karttalisensseihin ja reittiaineistoihin?
K 5: Minulla on jäänyt päivityskerta väliin, miten toimin?
K 6: Minulla on jo EasyGO. Vaihdoin puhelinta ja samalla operaattoria. Miten voin siirtää EasyGO:n uuteen puhelimeen?
K 7: EasyGO:ta käynnistettäessä tulee ilmoitus "Varmenne ei ole enää tai vielä voimassa tai päivämäärä asetus on virheellinen" (Vain S60 3rd ed.)
K 8: EasyGO:ta käynnistettäessä tulee ilmoitus "Suojaussyistä tiedostoa ei voi suorittaa"
K 9: Käynnistettäessä EasyGO sulkeutuu "Suoritetaan kirjautumistoimintoa.." näkymän jälkeen
K 10: Kirjautuminen ei onnistu, EasyGO sulkeutuu kirjautumisen yhteydessä tai karttoja jää latautumatta
K 11: Voiko EasyGO:ta käyttää GSM/GPRS kuuluvuusalueen ulkopuolella?
K 12: Voiko EasyGO:lla merkitä kuljettua jälkeä/reittiä?
K 13: En saa GPRS paikannusta toimimaan EasyGO Locatorilla
K 14: EasyGO LOCATOR ei käynnisty/sammu
K 15: EasyGO päivityksen jälkeen EasyGO ei käynnisty, ruutu välähtää
K 16: (Nokia N97) EasyGO asennuksen jälkeen EasyGO ei käynnisty, ruutu vain välähtää
K 17: EasyGOn asentaminen tai siirtäminen uuteen Symbian^3 puhelimeen
K 18: EasyGO Locator antaa vanhan paikan / ei toimi ja EasyGO ilmoittaa käynnistettäessä päivityksestä
K 19: Syvyyskäyrät eivät näy uudessa kartta-aineistossa, kuinka san ne takaisin?