etusivu tuotteet uutiset tuotetuki verkkokauppa oma_lehti

Usein kysytyt kysymykset

K 1: Voiko EasyGO Personal kortista ottaa varmuuskopion tai kopioida toiselle muistikortille?

K 2: Puhelimeni vaihtui. Voinko siirtää EasyGO:n uuteen puhelimeen?

K 3: Miten sovellus päivitetään uuteen versioon? Tarvitsenko tietokonetta?

K 4: Vaikuttaako sovelluksen päivittäminen tai puhelimen vaihto muistikortille ladattuihin karttoihin, karttalisensseihin ja reittiaineistoihin?

K 5: Minulla on jäänyt päivityskerta väliin, miten toimin?

K 6: Minulla on jo EasyGO. Vaihdoin puhelinta ja samalla operaattoria. Miten voin siirtää EasyGO:n uuteen puhelimeen?

K 7: EasyGO:ta käynnistettäessä tulee ilmoitus "Varmenne ei ole enää tai vielä voimassa tai päivämäärä asetus on virheellinen" (Vain S60 3rd ed.)
Tarkista että puhelimen päivämäärä on oikein. Sovellus ei käynnisty eikä asennus onnistu jos päivämäärä on väärin.

K 8: EasyGO:ta käynnistettäessä tulee ilmoitus "Suojaussyistä tiedostoa ei voi suorittaa"

K 9: Käynnistettäessä EasyGO sulkeutuu "Suoritetaan kirjautumistoimintoa.." näkymän jälkeen

K 10: Kirjautuminen ei onnistu, EasyGO sulkeutuu kirjautumisen yhteydessä tai karttoja jää latautumatta

K 11: Voiko EasyGO:ta käyttää GSM/GPRS kuuluvuusalueen ulkopuolella?

K 12: Voiko EasyGO:lla merkitä kuljettua jälkeä/reittiä?

K 13: En saa GPRS paikannusta toimimaan EasyGO Locatorilla

K 14: EasyGO LOCATOR ei käynnisty/sammu

K 15: EasyGO päivityksen jälkeen EasyGO ei käynnisty, ruutu välähtää

K 16: (Nokia N97) EasyGO asennuksen jälkeen EasyGO ei käynnisty, ruutu vain välähtää

K 17: EasyGOn asentaminen tai siirtäminen uuteen Symbian^3 puhelimeen

K 18: EasyGO Locator antaa vanhan paikan / ei toimi ja EasyGO ilmoittaa käynnistettäessä päivityksestä

K 19: Syvyyskäyrät eivät näy uudessa kartta-aineistossa, kuinka san ne takaisin?

© Infokartta Oy :: Site design by WAF-solutions