Usein kysytyt kysymykset
K 1: Voiko EasyGO Personal kortista ottaa varmuuskopion tai kopioida toiselle muistikortille?Jos olet päivittänyt EasyGO:n tai sinulla on ennestään paikannuslaite lisätty: Poista laite paikannettavien laitteiden listalta ja lisää uudelleen.
Varmista että SIM-kortista on otettu PIN-koodin kysely pois päältä
Varmista että datayhteys toimii: Aseta SIM-kortti puhelimeen ja odota että operaattori lähettää Internet-asetukset. Tällöin liittymän datayhteys aktivoituu. Jos et saa asetusviestejä puhelimeen, tilaa ne operaattorin ohjeiden mukaisesti. Viestien vastaanoton jälkeen laita SIM-kortti takaisin paikannuslaitteeseen.
SAUNALAHDEN liittymät sekä paikallisoperaatorien AINA-liittymät vaativat internetyhteysosoitteen(APN) määrittämisen. Osoitteen voi määritellä ainoastaan uusimmassa EasyGO-versiossa. Lisätessäsi laitetta paikannettavien laitteiden listaan, rullaa sivua alaspäin. Alimpana kenttänä on Internetyhteysosoite(APN). Jos laitteessasi on Saunalahden liittymä, syötä kenttään "internet.saunalahti". Aina-liittymille syötä "internet.aina.fi". Jos laitteessasi on jonkin muun operaattorin liittymä, tulee osoitteeksi jättää pelkkä "internet".
Kun lisäät laitetta EasyGO:ssa paikannuslaitteeksi tai muutat asetuksia, varmista että Locator on päällä.