Ohjeita ongelmatilanteisiin (mm. N95, E90 ja 6110 Navigator)
Jos käynnistettäessä EasyGO sulkeutuu "Suoritetaan kirjautumistoimintoa.." näkymän jälkeen
Vanhemmissa puhelinten ohjelmistoissa on ongelmia taustavaloasetuksen kanssa. Ongelma korjautuu
päivittämällä puhelimen ohjelmisto (Esim. Nokia N95 väh. 19-06-07 versioon). Päivityksen voi tehdä
Nokian sivuilta löytyvällä työkalulla tai lähimmässä
Nokia-huollossa.
Vaihtoehtoisesti voit kiertää ongelman vaihtamalla EasyGO:n asetuksista taustavalon Automaattiseksi.
Käynnistä EasyGO ja painele osoitinnäppäintä oikealle "Suoritetaan kirjautumistoimintoa.." -näkymän
aikana. EasyGO:n käynnistyttyä vaihda taustavalon asetus valikosta Valinnat > Työkalut > Asetukset.
Valitse taustavaloasetukseksi Automaattinen ja tallenna asetukset. Tämän jälkeen EasyGO:n pitäisi
käynnistyä normaalisti. Taustavalon *-pikanäppäin toimii puhelimen ohjelmiston virheestä huolimatta oikein.
Jos kirjautuminen ei onnistu, EasyGO sulkeutuu kirjautumisen yhteydessä tai karttoja jää latautumatta
Varmista että Internetyhteysosoitteeksi on valittu palveluntarjoajan Internetyhteys eikä MMS tai WAP
yhteysosoite. Huom. myöskään "Elisa WAP GPRS" ei toimi.
Käynnistä EasyGO ja valitse valikosta Valinnat > Työkalut > Asetukset ja
aseta internetyhteydeksi
palveluntarjoajasi Internetyhteys esim. "Elisa Internet". Tallenna asetukset ja käynnistä EasyGO uudelleen.
Jos EasyGO sulkeutuu kirjautumisen yhteydessä: Aseta puhelin Offline-tilaan painamalla virtanäppäinta ja
valitsemalla Offline. Tämän jälkeen käynnistä EasyGO ja paina Peruuta/Takaisin-nappia yhteyskyselyihin kunnes
kartta avautuu. Valitse valikosta Valinnat > Työkalut > Asetukset ja aseta internetyhteydeksi
palveluntarjoajasi Internetyhteys esim. "Elisa Internet".