etusivu tuotteet uutiset tuotetuki verkkokauppa oma_lehti

Ohjeita ongelmatilanteisiin (mm. N95, E90 ja 6110 Navigator)


Jos käynnistettäessä EasyGO sulkeutuu "Suoritetaan kirjautumistoimintoa.." näkymän jälkeen
Vanhemmissa puhelinten ohjelmistoissa on ongelmia taustavaloasetuksen kanssa. Ongelma korjautuu päivittämällä puhelimen ohjelmisto (Esim. Nokia N95 väh. 19-06-07 versioon). Päivityksen voi tehdä Nokian sivuilta löytyvällä työkalulla tai lähimmässä Nokia-huollossa.
Vaihtoehtoisesti voit kiertää ongelman vaihtamalla EasyGO:n asetuksista taustavalon Automaattiseksi. Käynnistä EasyGO ja painele osoitinnäppäintä oikealle "Suoritetaan kirjautumistoimintoa.." -näkymän aikana. EasyGO:n käynnistyttyä vaihda taustavalon asetus valikosta Valinnat > Työkalut > Asetukset. Valitse taustavaloasetukseksi Automaattinen ja tallenna asetukset. Tämän jälkeen EasyGO:n pitäisi käynnistyä normaalisti. Taustavalon *-pikanäppäin toimii puhelimen ohjelmiston virheestä huolimatta oikein.

Jos kirjautuminen ei onnistu, EasyGO sulkeutuu kirjautumisen yhteydessä tai karttoja jää latautumatta
Varmista että Internetyhteysosoitteeksi on valittu palveluntarjoajan Internetyhteys eikä MMS tai WAP yhteysosoite. Huom. myöskään "Elisa WAP GPRS" ei toimi.
Käynnistä EasyGO ja valitse valikosta Valinnat > Työkalut > Asetukset ja aseta internetyhteydeksi palveluntarjoajasi Internetyhteys esim. "Elisa Internet". Tallenna asetukset ja käynnistä EasyGO uudelleen.
Jos EasyGO sulkeutuu kirjautumisen yhteydessä: Aseta puhelin Offline-tilaan painamalla virtanäppäinta ja valitsemalla Offline. Tämän jälkeen käynnistä EasyGO ja paina Peruuta/Takaisin-nappia yhteyskyselyihin kunnes kartta avautuu. Valitse valikosta Valinnat > Työkalut > Asetukset ja aseta internetyhteydeksi palveluntarjoajasi Internetyhteys esim. "Elisa Internet".

© Infokartta Oy :: Site design by WAF-solutions